Ofte stillede spørgsmål
Find svar på ofte stillede spørgsmål her
Vi sikrer tryghed i hele processen med én fast kontaktperson
Vi koordinerer alle faggrupper, så du kan slippe bekymringerne
Vi sikrer, at du får dit fulde depositum tilbage, når du flytter ud
Hvordan kan ByggeButler sikre, at jeg får mit depositum tilbage?
Vi følger en grundig og professionel procedure, hvor vi sørger for, at din lejlighed lever op til de krav, der stilles ved fraflytningssynet. Vi samarbejder med et team af erfarne håndværkere inden for alle faggrupper, og vi rådgiver dig gennem hele forløbet.
I tilfælde af større skader som f.eks. vandskade kan vi dog ikke garantere fuld tilbagebetaling, da udbedring af skader er ude af vores hænder, men vi vil altid gøre alt, hvad vi kan – det garanterer vi.
Kan I hjælpe med alle typer istandsættelse?
Ja, vi tilbyder komplette løsninger til alle typer istandsættelse. Uanset om du har brug for en maler, gulvmand, tømrer eller VVS’er, sørger vi for at sammensætte det team, der kan klare opgaverne i netop din bolig.
Hvad sker der, hvis håndværkeren opdager skader under istandsættelsen?
Hvis vi opdager skader undervejs i vores arbejde, vil vi straks informere dig og foreslå en løsning på, hvordan vi bedst håndterer problemet. Hvis skaderne kræver ekstra arbejde, vil vi give dig en vurdering af, hvad det vil koste, samt hvor lang tid det vil tage. Du skal altid godkende yderligere arbejde, før vi går i gang, hvis det ikke på forhånd har været en del af aftalen.
Er der tale om f.eks. skimmelsvamp eller vandskade, har vi dygtige samarbejdspartnere der håndterer skadeservice-opgaver.
Hvad gør jeg, hvis der er større skader i boligen?
Hvis der er større skader som f.eks. vandskader, kan vi henvise til vores pålidelige samarbejdspartner inden for skadeservice. Vi stræber altid efter at løse så mange opgaver som muligt selv, så vi er sikret det bedste resultat. Skadesservice er dog ude af vores hænder.
Hvad er jeres proces?
Når du vælger ByggeButler, får du en fast kontaktperson, som guider dig gennem hele processen lige fra den første rådgivning til lejligheden er klar til aflevering – uanset om du er privat lejer eller boligforening. Vi sørger for at koordinere håndværkere og tage os af de nødvendige opgaver, så du ikke behøver at bekymre dig om dette.
Derudover er vi med til selve fraflytningssynet, så vi bedst muligt kan sikre, at du som privat lejer får hele dit depositum tilbage.
Hvad koster det at få hjælp fra ByggeButler?
Priserne på vores services afhænger af boligens tilstand og de opgaver, der skal udføres. Kontakt os, så vi kan sammensætte en løsning, der passer til dine behov.
Hvad hvis jeg kun har brug for hjælp til enkelte opgaver?
Har du brug for hjælp til mere simple opgaver som kun malerarbejde eller gulvafslibning, kan vi også sagtens hjælpe. Vi skræddersyr løsninger, der passer til dig. Husk at vi tilbyder rådgivning, når du har behov for det.
Er der nogle opgaver, I ikke udfører?
Nej. Uanset om det drejer sig om malerarbejde, gulvafslibning, VVS-arbejde eller reparation af små eller store skader, har vi de rette fagfolk til opgaven. Hvis der er skader eller behov for specialiseret hjælp, har vi dygtige samarbejdspartnere inden for skadeservice, der kan træde til. Vi varetager altså hele processen fra start til slut.
Hvilke områder dækker I?
Vi kører primært i hovedstadsområdet men dækker hele Sjælland – både i forhold til private lejere og boligforeninger. Har du brug for hjælp, er du altid velkommen til at kontakte os, så finder vi en løsning.
Kan jeg få rådgivning, før jeg vælger jer?
Ja, vi tilbyder altid rådgivning fra start af, så du kan få klarhed over, hvilke opgaver der skal udføres i din bolig, og hvad det vil koste. Vi står klar til at hjælpe dig med at finde den bedste løsning.